
Exceptionnellement, aucune expédition aujourd’hui. Reprise des envois ce lundi 04/08.
Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, leveringen, retourzendingen en de diensten die wij aanbieden.
We hebben de informatie per thema gegroepeerd, zodat u snel kunt vinden wat u zoekt.
Het is eenvoudig! Blader door onze online winkel, voeg de gewenste producten toe aan uw winkelmandje en volg vervolgens het beveiligde betaalproces. U kunt ook een bestelling plaatsen via e-mail op [email protected] of telefonisch op +32 471 29 76 77.
Ja. Voeg tijdens uw bestelling uw btw-nummer toe in de sectie « Aanvullende opmerkingen ». De factuur wordt u per e-mail toegestuurd na de verzending. U kunt ze ook aanvragen via [email protected].
Ja, wij leveren in België, Frankrijk, Nederland, Duitsland en Luxemburg. Woont u in een ander land? Neem gerust contact met ons op om de beschikbare opties te kennen.
👉 Meer info: https://estragon.be/nl-be/livraison-et-retour/
Alle bestellingen die op voorraad zijn, worden elke werkdag verzonden.
Ja. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een volglink om uw pakket in realtime te volgen.
Als we een onvolledig adres opmerken, nemen we contact met u op via e-mail of telefoon om de ontbrekende informatie te verkrijgen (bijvoorbeeld het huisnummer). Als u een fout in uw bestelling opmerkt, laat het ons dan onmiddellijk weten. Zodra de bestelling is verzonden, kan het adres niet meer worden gewijzigd. U kunt dit eventueel rechtstreeks via de transporteur aanpassen via de volglink die per e-mail wordt verzonden.
Als uw pakket is verzonden maar nog niet is aangekomen:
Als een artikel niet op voorraad is, houden we uw bestelling in behandeling tot de voorraad is aangevuld. Zodra het product beschikbaar is, wordt het met voorrang naar u verzonden. Als u liever wilt annuleren of een terugbetaling wenst, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon.
Grote artikelen die op een pallet worden verzonden, vereisen de aanwezigheid van een ontvanger bij de levering. U ontvangt een e-mail met een volglink en de geplande leveringsdatum.
Ja. Afhaling is mogelijk in ons magazijn, Rue Porte de Souvré 1, 4600 Visé (België), op afspraak van maandag tot zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur. Gelieve ons vooraf te verwittigen via e-mail of telefoon.
Ons magazijn is niet toegankelijk voor het publiek. Aankopen kunnen enkel online, via e-mail of telefonisch worden gedaan. Afhaling op afspraak is wel mogelijk voor bevestigde bestellingen.
Ja. U beschikt over 30 dagen na ontvangst om een product naar ons terug te sturen, op voorwaarde dat het zich in de originele staat bevindt. De retourkosten zijn voor uw rekening. Om de procedure te starten, neem contact met ons op via [email protected].
Nog niet beschikbaar om via de website te kopen, maar we kunnen er wel eentje op maat maken! Geef ons gewoon door:
Wij sturen u vervolgens een cadeaubon in PDF-formaat, klaar om te printen, met een unieke code.
Ja. U hoeft alleen een account aan te maken op onze website om uw favoriete producten toe te voegen aan een verlanglijstje, dat u later kunt bekijken of aankopen.
Absoluut! U vindt ons advies in de blogsectie van onze website of door u in te schrijven op onze nieuwsbrief om seizoensgebonden tips te ontvangen.
Scroll naar beneden op de startpagina om u in te schrijven. U ontvangt:
Heeft u vragen, opmerkingen of gewoon zin om over tuinieren te praten? Neem gerust contact met ons op via het formulier, per e-mail op [email protected] of telefonisch op +32 (0) 471 29 76 77. We kijken ernaar uit om van u te horen!